
КОРПОРАТИВТІК КЛИЕНТТЕР ҮШІН
Күш-қуаттың жаңа пішіні - L200
Dynamic Shield дизайнының тұжырымдамасы шеңберінде жүзеге асырылған ер мінезді сырт келбет; жол талғамайтын көліктің тамаша сипаттамаларын қамтамасыз ететін жақсартылған толық жетек жүйесі; ең жаңа белсенді қауіпсіздік жүйелері мен жүргізушінің көмекші жүйелері; және жайлылық пен басқарылу жеңілдігі.
Автокөлік туралы

6 сатылы автоматтық БАҚ

Super Select 4WD-II толық жетекті трансмиссиясы
ГАБАРИТТІК ӨЛШЕМДЕРІ


ҚОЗҒАЛТҚЫШТАР
ДИЗЕЛЬДІ ҚОЗҒАЛТҚЫШЫ
2.4 L
4N15 қозғалтқышы – Mitsubishi Motors Corporation және Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. компанияларының бірлескен жұмысының нәтижесі. Бұл құрылысы толық алюминийден тұратын аса үнемді 4 цилиндрлі күштік агрегаттың екі үстіңгі үлестіру біліктері (DOHC), 16 клапаны, ГБМ шынжырлы жетегі, аккумуляторлы жоғары қысымды отын жүйесі, тікелей бүрку жүйесі, пайдаланылған газдардың азайтылған уыттылығы және өз сыныбында ең төмен сығылу дәрежесі бар.

ЖОҒАРЫ ҚУАТТЫ ДИЗЕЛЬДІ ҚОЗҒАЛТҚЫШ
2.4 High power
4N15 қозғалтқышы – Mitsubishi Motors Corporation және Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. компанияларының бірлескен жұмысының нәтижесі. Бұл құрылысы толық алюминийден тұратын аса үнемді 4 цилиндрлі күштік агрегаттың екі үстіңгі үлестіру біліктері (DOHC), 16 клапаны, ГБМ шынжырлы жетегі, аккумуляторлы жоғары қысымды отын жүйесі, тікелей бүрку жүйесі, пайдаланылған газдардың азайтылған уыттылығы және өз сыныбында ең төмен сығылу дәрежесі бар.

ТРАНСМИССИЯ
Super Select 4WD II
MITSUBISHI Motors Corporation мамандарының бұрын-соңды әзірлеген ең таңғалдырарлық және ең мүлтіксіз толық жетекті трансмиссиясы. Жаңа L200 алдыңғы модельдің Super Select 4WD жүйесінің мұрагеріне айналды, әйтсе де жаңа жүріс режимдерін таңдау селекторының есебінен толық жетекті басқару анағұрлым жеңілдеді.
Super Select 4WD трансмиссиясының құрылысы 100 км/сағ-қа дейінгі жылдамдықпен қозғалып келе жатқан кезде бір осьті жетек үнемді режимінен тікелей толық жетек режиміне ауыстырып қосуға мүмкіндік береді — бұл кенеттен сырғанақ жол жабынына шығып кеткен кезде таптырмас сипат болып табылады. Егер дөңгелектердің астындағы жер тайғақ болса, қуат екі оське біркелкі үлестірілуі және осылайша тарту күшін ұлғайту үшін жүргізуші осьтер арасындағы дифференциалды құлыптауды қоса алады. Максималды өткіштікке төмендеткіш берілісті қосқан кезде қол жеткізіледі, бұл режимде әрбір берілістегі айналдыру моменті екі есе дерлік күшейеді. 4LLc төмендеткіш берілісінде L200 өрлерді, қарды немесе балшық жерлерді қиындықсыз бағындырады.
Толық жетек режимдері

2H режимі
Артқы жетек, тікелей беріліс
Қалалар мен қала сыртындағы жоғары жылдамдықты магистральдар үшін ең қолайлы нұсқа. Артқы осьтегі жетек режимі — бұл жатық, динамикалық жүріс.

Режим 4H
Толық жетек, тікелей беріліс
Толық жетек режимінде алдыңғы және артқы оське берілетін айналдыру моменті 40:60 арақатынасымен бөлінеді, осылайша дөңгелектердің жолмен ең жақсы ілінісуі, қауіпсіздік және басқару мүмкіндігі қамтамасыз етіледі. Бұл әсіресе нашар ауа райы жағдайларында қозғалған кезде және тіркеме сүйреген кезде маңызды.

4HLC режимі
Осьтер арасындағы бұғатталған дифференциалы бар толық жетек, тікелей беріліс
Алдыңғы және артқы осьтердің арасында қуатты біркелкі үлестірудің арқасында бұл режимде дөңгелектердің сырғанақ және борпылдақ беттермен ілінісуі жақсарады.

4LLC режимі
Бұғатталған осьтер арасындағы бұғатталған дифференциалы бар толық жетек, төмендеткіш беріліс
Төмендеткіш берілісте дөңгелектерге максималды айналдыру моменті беріледі. Бұл өрлерді бағындыру және тік ылдиларға қарай түсу кезіндегі қауіпсіздік үшін қажетті маңызды шарт.
ЗАҢДЫ АҚПАРАТ
Көрсетілген опциялар барлық конфигурацияларда ұсыныла бермейді. Сайтта Mitsubishi L200 2.4 DID H.P. Instyle. көрсетілген.
Ұсыныс шектеулі. Жария оферта емес.
Анықтама орталығы: 8 800 070 7000